Hocam şuan tam anlattığınız gibi bir süreçteyiz ve yaklaşık 6 aydır çalışma yapıyoruz. Coin i üretmek sorun değil pazarlamak çok büyük sorun telegramda 5-6 şirket ile grup kurduk sertifikadan tutun da likiditesine kadar tüm ayrıntıları görüşüyoruz ve çok sıkıcı olabiliyor aynı zamanda da çok yoruxu pes etme ihtimalınız düşükse yapabilirsiniz.
Hocam bu işe şirket olarak girmeyi düşünüyoruz o yüzden geri vites olmayacaktır. Şirket yöneticilerimiz ve ekip arkadaşlarım olsun gerçekten kazanmayı düşünerek bu işe atılıyoruz. Önemli olan o bilgi ve doneyi nerelerden sağlayabiliriz, bu süre zarfınca nelerle ilgilenmeli nerelere başvurular yapmalıyız bunları öğrenmek istiyorum.