Hocam bu işe şirket olarak girmeyi düşünüyoruz o yüzden geri vites olmayacaktır. Şirket yöneticilerimiz ve ekip arkadaşlarım olsun gerçekten kazanmayı düşünerek bu işe atılıyoruz. Önemli olan o bilgi ve doneyi nerelerden sağlayabiliriz, bu süre zarfınca nelerle ilgilenmeli nerelere başvurular yapmalıyız bunları öğrenmek istiyorum.
hocam tüm çalışmalarımız neredeyse bitti ve bizde şirketleşme aşamasındayız. Geçen hafta mali mğşavirimiz bir belge gönderdi 65 sayfalık bir döküman. İçeriğinde türkiyede bu işi hangi koşullarda ne şekillerde yapılacağı gibi bilgiler vardı. Eğer Gerçekten azimliyseniz hedefinize zaten ulaşırsınız. sormak istedğiniz sorular filan varsa pm yada diğer iletişim kanallarından yazabilirsiniz