• 04-04-2021, 22:34:22
    #37
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha öncesinden nasıl timsah sahibi olunur diye konu açtım ve arkadaşımı vazgeçirdik ve bu seferde köpekbalığına yönlendi

    Edindiğimiz bilgilere göre timsah beslemek tehlikeli ve yasak olduğundan beslemek mümkün değil o yüzden arkadaşımız Bu seferde Köpek balığına yöneldi evet arkadaşlar sizce nasıl köpekbalığı sahibi oluruz nereden alırız nasıl alırız yasal süreçler varmıdır tartışalım biraz

    Youtubede gördüyseniz eğer adeta popüler gibi çoğu kişi besliyor ve büyüse dahi havada yaşamayacağı için tehlikeli değil o yüzden insanlara timsah gibi zarar veremez bu benim düşüncem sizlerin düşüncelerini görelim herkesin düşüncesine saygımız var şimdiden teşekkürler

    Yavru bir Köpekbalığı alıncak ve Akvaryumda beslenilmesi şimdilik düşünülen

    Nasıl Timsah Sahibi olunur Konu url https://www.r10.net/sorum-var/276615...bi-olunur.html
    Merhabalar,

    instagramda cerkescengiz kullanıcı adı ile bir bey var.Kandisinde hem timsah hem de köpek balığı vardır.
  • 04-04-2021, 22:34:43
    #38
    köpek balığını alsa nerede besleyecek hocam??
  • 05-04-2021, 00:24:28
    #39
    Bu konuyu ne kadar ciddiyetle açtınız bilmiyorum ama bu sorunun ciddi yanıtı şudur: Marmara'da bir tekne kiralayıp açılın, açıkta zokaya istavrit, hamsi, sardalye vs... takıp dipe salın. Dipten yaklaşık yarım-1 metre zokayı kaldırın. Muhakkak gün içinde cam göz köpek balığı yakalarsınız. Fakat tekneye alırken dikkat edin sırt yüzgeciyle size zarar verebilir. Bu yaşıma kadar gerek zoka ile gerekse parakete ile yakaladığım camgöz köpek balığının haddi hesabını bilmem. Sorun böyle bir köpek balığını deniz suyu şartlarını yaratıp nerede besleyebileceksiniz?
  • 05-04-2021, 01:29:47
    #40
    düşün dünyaya köpekbalığı olarak gelmişsin. biri istedi diye sebepsiz hapse atılıyorsun.
  • 05-04-2021, 07:35:58
    #41
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşün dünyaya köpekbalığı olarak gelmişsin. biri istedi diye sebepsiz hapse atılıyorsun.

    Maalesefki öyle Allah hayvanların yardımcısı olsun doğal ortamlarından alınıp besleniyorlar ben hiçbir zaman beslemedim,beslemeyeceğimde lakin bu işe gönül veren arkadaşlar olunca ısrarlarına dayanamayıp bilgi sahibi olsun istedim

    cengizclskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu ne kadar ciddiyetle açtınız bilmiyorum ama bu sorunun ciddi yanıtı şudur: Marmara'da bir tekne kiralayıp açılın, açıkta zokaya istavrit, hamsi, sardalye vs... takıp dipe salın. Dipten yaklaşık yarım-1 metre zokayı kaldırın. Muhakkak gün içinde cam göz köpek balığı yakalarsınız. Fakat tekneye alırken dikkat edin sırt yüzgeciyle size zarar verebilir. Bu yaşıma kadar gerek zoka ile gerekse parakete ile yakaladığım camgöz köpek balığının haddi hesabını bilmem. Sorun böyle bir köpek balığını deniz suyu şartlarını yaratıp nerede besleyebileceksiniz?
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köpek balığını alsa nerede besleyecek hocam??
    Akvaryum da o yüzden yavru istedi büyüdüğü zamana tam olarak bilmiyorum ama öyle düşünüyor hocam zateninde beraber okutuyorum cevaplarınızı verdiği cevap şu akvaryumda besleyeceğim diyor büyürsede ortamı genişletirim diyor
  • 05-04-2021, 15:50:57
    #42
    O arkadaşla, arkadaşlığınızı kesin .İşin sonu hiç hayra alamet değil.
  • 05-04-2021, 16:19:23
    #43
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O arkadaşla, arkadaşlığınızı kesin .İşin sonu hiç hayra alamet değil.
    Kolay değil hocam sevgili bir abim olur kendisi işin dalgasıyla gerçek yapması bir oluyor normal kafa değiş yani biraz agresif kişi Risk almayı çok seviyor
  • 05-04-2021, 16:24:28
    #44
    Sen git köpekbalığı ol sonra akvaryumda yaşa
    • mustafabilisim
    mustafabilisim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2021, 17:39:29
    #45
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar parası mı varmış, milyon lira harcar en ama en az. (köpekbalığına değil onun için hazırlayacağı arsaya havuza suya bakıma elemanlara vb.)
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok mu zengin arkadaşın?
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta boy akvaryumda pengasius tarzı, büyük akvaryumda challenger tarzı köpek balığı besleyebilirsiniz. Akvaryumunuz ne kadar büyük olursa challanger köpek balığınız da o kadar büyür.
    Weknow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sonraki konunuz nasıl dinozor sahibi olunur olacak gibi
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğim Köpekbalığı yavru köpekbalığı arkadaşlar yani kolay kolay bulunur ama tavsiyelerinizi alalım zengin değil orta bütçe
    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliyetli olur ama en basiti büyük bir havuz
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesefki olacak gibi
    Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 bine sahibinden.com da var. Oraya bi bakın

    edit 30 binmiş

    BLACK TİP REEF SHARK - 60/80 CMİlan No: 913299949
    https://www.sahibinden.com/ilan/hayv...13299949/detay
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pangasius bakabilirsiniz.
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pengasus Köpekbalığı alıp hediye edin hocam fiyatıda ucuzmuş zaten
    muratkaya_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30bine gelip köpekbalığı olurum hocam kendi bakımlarımı kendim yapıyorum, tuvalet eğitimim var siz sadece yemeğimi verin yeter.
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayvan 30 bin, peki havuzu ortamı bakımı yemeği havuz temizliği güvenlik vb. hocam?
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun akşam akşam güldürdün Allah'da seni güldürsün
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bro 15 liraya satıyorlar hamsiden ucuz
    https://www.egeakvaryum.com/urun/pen...cm-21142415945
    Alo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz finoya zor bakıyoruz
    By_tozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakadır diye tıkladım ciddiymiş
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ne hocam, gitsin Japon balığı beslesin
    subagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip ediyorum 🤭🤭
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen iyi olur Köpek balığı sahibi olmayan Kalmasın

    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ayrıntıyı bilmiyordum bak öğrenmiş oldum
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin arkadaşın sıkıntısı ne acaba?
    bytulu16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşınızın bir sonraki konusunu merak ediyor konuya geçiyorum ; Akvaryum boyutunuz çok önemli deniz akvaryumu olacağı için özel filtrelerini almak zorundasınız (normal akvaryum dış motorları çok işinizi görmez) , bunlar köpek balığından daha maliyetli en az 10mm damperli cam dediğimiz bir akvaryum yaptırmanız gerek ithal akvaryumlar daha pahalıya gelir (içine extra cam attırıp sağlamlaştırmanızda gerek yapan kişiye söylersiniz kayık diye geçer) Yemleme için dana ciğeri(akvaryum için karısımlı) kullanabilirsiniz , bunun yanında köpekbalığını bedavadan ucuza temin etmek isterseniz izmit körfezinde var Ağustos sonu mutlaka çıkar hafif açıklarda sağlam bir olta ile tutulabilir yavruları tabi bir canlıyı doğal ortamından koparmak da size kalmış..
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sen bana 30k ver ben kanlı canlı tutup getiririm sana wp 0531 525 25 02
    bytulu16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En ideali hocam beslemesi kolay bakımı zor değil yalnız pegasusların gözleri çoğu zaman iyi görmezler yemlerini de burunları üzerindeki bıyıkları ile bulurlar akvaryumda fazladan koyacağınız taş vb aksesuarlar onlara zarar verebilir kendinden küçük her balığa canlıya yutma refleksi gösterebilir aklınızda bulunsun.
    Akvaryum boyutu için 100*50*40 cm temin edebilirseniz büyümeleri konusun dada sorun yaşamasısınız bir adet hava motoru ve bi iç filtre alırsanız sorunsuz yaşarlar , ama +10 şeklinde alacaksanız akvaryum küçük gelir ve dış motor almanız şart olur temizlik için.
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet olabildiğince doğal ortama alıştırılması gerekiyor tabi bu hayvanların özünü unutmamaları için düzenli olarak spor ve egzersiz yaptırmakta gerekiyor spordan kastım şu canlı balık takviyesi falan akvaryum açısından geniş olması biraz şart gibi gözüküyor olmazsa olmaz hava motoru ve diğer kısımlar yani bütçe olarak 1k uygun gözüküyor
    bytulu16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1k sadece malzemeler gider gibi hocam , akvaryum -dolabı iç tesisatı derken rahat çıkar asada bilir . Kücük balıklar atarsanız yerler geneli Japon balığını yiyorlar.
    redneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çine taşınsa her şey serbest,niye böyle uğraşıyor
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Nasıl Dinazor Sahibi Olunur? Konusunu Bekliyoruz
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılan tavsiye ederim hatta anaconda tür olabilir
    yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl mod olunur ?
    Benjamin Breeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavru köpek balığı 30bine satılıyorsa güzel piyasa.
    Ege'de çok, 15 cm uzunluğunda yavru köpek balıkları neredeyse haftada bir kaç kez yakalanıyordu, birini de bana vermişlerdi ne yapıcam bunu diyip kedilere vermiştim ama derisi sert olduğu için yiyememişlerdi.
    Bir daha elime geçerse aklımda bulunsun ben 10bine vereceğim
    Burak Bozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl Mamut sahibi olunur?
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köpek balığını alsa nerede besleyecek hocam??
    cengizclskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu ne kadar ciddiyetle açtınız bilmiyorum ama bu sorunun ciddi yanıtı şudur: Marmara'da bir tekne kiralayıp açılın, açıkta zokaya istavrit, hamsi, sardalye vs... takıp dipe salın. Dipten yaklaşık yarım-1 metre zokayı kaldırın. Muhakkak gün içinde cam göz köpek balığı yakalarsınız. Fakat tekneye alırken dikkat edin sırt yüzgeciyle size zarar verebilir. Bu yaşıma kadar gerek zoka ile gerekse parakete ile yakaladığım camgöz köpek balığının haddi hesabını bilmem. Sorun böyle bir köpek balığını deniz suyu şartlarını yaratıp nerede besleyebileceksiniz?
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşün dünyaya köpekbalığı olarak gelmişsin. biri istedi diye sebepsiz hapse atılıyorsun.
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O arkadaşla, arkadaşlığınızı kesin .İşin sonu hiç hayra alamet değil.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen git köpekbalığı ol sonra akvaryumda yaşa
    Arkadaşlar Dinazor konusunu açtık sizi bekliyoruz
    https://www.r10.net/sorum-var/276746...lunur-r10.html