• 05-04-2021, 17:37:14
    #1
    Daha öncesinden Nasıl Timsah 🐊 Sahibi olunur ve
    Nasıl Köpekbalığı Sahibi olunur. Konuları açmıştım ancak timsahı bulamadığımız için alamayacağımızdan vazgeçtik ve köpekbalığı beslesek dahi arkadaşım vicdan azabından dolayı almamak üzere karar verdi
    Ee bari işi biraz abartalım dedik yoğun istek üzerine nasıl Dinazor sahibi 🦖 Olunur ona bakalım

    Evet arkadaşlar bu dinazorun kemiklerini 3D yazıcıyla çıkartıp sonrasında tavuk etiyle kaplasak daha sonrada üstüne macun çekip pasta cila yapıp parlattıktan sonra güzel bir boya ile boyatırız içinede yer açarız içine girip bunu hareket ettiririz bunu dinazor yapabilirmiyiz sizin fikirleriniz nelerdir bu benim fikrimdi biraz istişare yapalım Nasıl Dinazor sahibi olucaz


    Herkesin düşünceleri bizim için çok değerlidir eğer bunu başarırsak farklı nesilleri yapay şeklinde hayata döndürmüş oluruz belkide meşhur oluruz


    Evet arkadaşlar böyle birşey mümkün olabilirmi cevaplarınızı bekliyorum

    Nasıl timsah sahibi olunur konu url https://www.r10.net/sorum-var/276615...bi-olunur.html

    Nasıl Köpek Balığı Sahibi olunur konu url https://www.r10.net/sorum-var/276630...bi-olunur.html
  • 05-04-2021, 17:38:19
    #2
    Bence siz biraz dinlenin.
  • 05-04-2021, 17:38:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İşin ilginç yanı halen Forumda @Yeniceri;
  • 05-04-2021, 17:38:48
    #4
    Bir müddet sonra komikliği kalmıyor hocam
  • 05-04-2021, 17:39:03
    #5
    Müzeye gidin, iskeletin içine girin ve artık siz de bir dinazorsunuz.
  • 05-04-2021, 17:39:37
    #6
    Arap sen içme
  • 05-04-2021, 17:39:39
    #7
    Hocam r10'da bu tarz konularla hatırlanmak mı istiyorsunuz
  • 05-04-2021, 17:40:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Böyle billur geçmeye devam edersen banlanan hesap nasıl açılır diye sürecek arayışın.
  • 05-04-2021, 17:41:38
    #9
    tonylothbrook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin ilginç yanı halen Forumda @Yeniceri;
    Bunu bile hala forumda deyip banlatmaya çalışıyorsunuz yanlış kategori olabilir size göre komik de olmayabilir ama her şeye de moderatörlerimizi etiketleyip şikayet edip adamları boş yere ugrastirmayin. Ne var yani adam gelmiş boş bir konu açmış tamam ama hala forumda demek nedir ne saçma düşünce yahu ne biçim insanlarsiniz 😊