• 01-04-2021, 22:11:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    Cam balkon sahibi olanlar var mı aramızda? Nasıl, memnun musunuz? Çok rüzgar ve yağmur geçiriyor mu?

    Bir de cam balkon yaptırırken nelere dikkat etmeliyim? Isıcam, temper cam, ray sistemi, katlanır mı sürmeli mi hangisi daha iyi? Deneyimli arkadaşlardan detaylı yorumlara çok sevinirim
  • 01-04-2021, 22:12:14
    #2
    bizde var çok kullanışlı yaptırmanı tavsiye ederim rüzgar ve yağmurda geçirmiyor
  • 01-04-2021, 22:13:08
    #3
    Hangi cepheye baktığı ve hangi ilde olduğunuz önemli. Bol yağışlı bir yerde yaşıyorsanız cam balkon eziyet uçan her sey balkona girer ve bol rüzgarlı bir yerde yaşıyorsanız vuuuuuuuu sesinden rahat edemezsiniz.

    Güneş gören bir cepheye bakıyorsa iklim şartları yağmurlu degilse yaptırın bu aylardan itibaren keyif yapmaya başlarsınız.
  • 01-04-2021, 22:16:20
    #4
    ısı cam yaptırın hocam yalıtım ve temizlik anlamında oldukça iyi olur
  • 01-04-2021, 22:19:02
    #5
    Tavsiye almadan önce Uygulama yapılacak cephenin Kuzeymi Güneymi Güneş Yağmur Rüzgar'la teması ne durumda bunları dikkate almanız gerekiyor
    Katlanır cam uygundur diğerlerine göre..
  • 01-04-2021, 22:20:14
    #6
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi cepheye baktığı ve hangi ilde olduğunuz önemli. Bol yağışlı bir yerde yaşıyorsanız cam balkon eziyet uçan her sey balkona girer ve bol rüzgarlı bir yerde yaşıyorsanız vuuuuuuuu sesinden rahat edemezsiniz.

    Güneş gören bir cepheye bakıyorsa iklim şartları yağmurlu degilse yaptırın bu aylardan itibaren keyif yapmaya başlarsınız.
    İstanbul'dayım rüzgar alan bir cephedeyim. O zaman ne yaptırmalıyım
  • 01-04-2021, 22:21:48
    #7
    Bende kullanıyorum çok memnunum.
    Fiyatlar çok arttı
    Dikkat edilmesi gerekenler yok
    Ustaya sana güveniyorum ne gerekiyorsa lütfen en iyisini yap diyebilirsin.
    Şunu ekliyorum
    Gazlı cam derler sakin düşme hikaye...
    Gazsız çift cam ama renkli siyah yaptır
    Mavi yeşil renkler sırıtıyor..
    Mümkünse dyson kullansın silikon olarak extya 7cret ver mene gerekenler yok sadece isteyin
    Dyson silikon istiyorum diye

    Ayrıca başka soracağınız varsa wp den yazın
  • 01-04-2021, 22:23:09
    #8
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kullanıyorum çok memnunum.
    Fiyatlar çok arttı
    Dikkat edilmesi gerekenler yok
    Ustaya sana güveniyorum ne gerekiyorsa lütfen en iyisini yap diyebilirsin.
    Şunu ekliyorum
    Gazlı cam derler sakin düşme hikaye...
    Gazsız çift cam ama renkli siyah yaptır
    Mavi yeşil renkler sırıtıyor..
    Mümkünse dyson kullansın silikon olarak extya 7cret ver mene gerekenler yok sadece isteyin
    Dyson silikon istiyorum diye
    Renkli camda dışarı bakarken karanlık bir görüntü olmuyor mu? Yani terastan dışarı baktığımda karanlık bir görüntü istemem
  • 01-04-2021, 22:23:22
    #9
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'dayım rüzgar alan bir cephedeyim. O zaman ne yaptırmalıyım
    Yaptırmamalısınız