residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende kullanıyorum çok memnunum.
Fiyatlar çok arttı
Dikkat edilmesi gerekenler yok
Ustaya sana güveniyorum ne gerekiyorsa lütfen en iyisini yap diyebilirsin.
Şunu ekliyorum
Gazlı cam derler sakin düşme hikaye...
Gazsız çift cam ama renkli siyah yaptır
Mavi yeşil renkler sırıtıyor..
Mümkünse dyson kullansın silikon olarak extya 7cret ver mene gerekenler yok sadece isteyin
Dyson silikon istiyorum diye
Renkli camda dışarı bakarken karanlık bir görüntü olmuyor mu? Yani terastan dışarı baktığımda karanlık bir görüntü istemem