• 01-04-2021, 22:25:07
    #10
    %20 kayıp var evet
    Gece daha çok oluyor acman gerekk ışık yoksa..

    Dışarıdan gündüz göremezler içeriyi
    Gece hersey görünüyor
    Stor perde yapıyorlar gece için
  • 01-04-2021, 22:25:32
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptırmamalısınız
    O kadar çok rüzgar alıyor mu hocam yani zaten kışın oturmak gibi bir niyetim yok. Yazın oturacağım.
  • 01-04-2021, 22:26:23
    #12
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'dayım rüzgar alan bir cephedeyim. O zaman ne yaptırmalıyım
    Fırtınanın ortasında olun... usta adamsa don atlet içeride dolaş
  • 01-04-2021, 22:27:02
    #13
    Pen yaptirirsan daha sicak tutuyor
  • 01-04-2021, 22:29:04
    #14
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pen yaptirirsan daha sicak tutuyor
    Düşündüm ama görüşü çok daraltıyor penler ve dışarıdan görüntüsü çok hoşuma gitmiyor hocam...
  • 01-04-2021, 22:36:10
    #15
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kullanıyorum çok memnunum.
    Fiyatlar çok arttı
    Dikkat edilmesi gerekenler yok
    Ustaya sana güveniyorum ne gerekiyorsa lütfen en iyisini yap diyebilirsin.
    Şunu ekliyorum
    Gazlı cam derler sakin düşme hikaye...
    Gazsız çift cam ama renkli siyah yaptır
    Mavi yeşil renkler sırıtıyor..
    Mümkünse dyson kullansın silikon olarak extya 7cret ver mene gerekenler yok sadece isteyin
    Dyson silikon istiyorum diye

    Ayrıca başka soracağınız varsa wp den yazın
    Hocam teşekkürler baya yardımcı oldunuz. Acaba katlamalı mı yoksa sürmeli cam balkon mu daha iyidir?
  • 01-04-2021, 22:50:46
    #16
    Soğuk iklimde yaşıyorsanız bir süre sonra fitiller bozuluyor. Tek söyleyeceğim bu
  • 01-04-2021, 23:08:04
    #17
    Apartmanınızda ısı yalıtımı varsa bile bu balkon duvarlarını kapsamaktadır. Balkonunuzda bir parapet olacağını varsayarsak ısı cam kullanmanız ısı köprüsü oluşacağından pek bir fayda sağlamayacaktır. Aynı şekilde alt döşemenizde komşunuzun balkonu açıkta kalacaktır. ısı cam yerine iyi bir marka veya usta ile çalıştığınız sürece sürgülü cam ile katlamalı arasındaki fark , katlamalı sistemin size daha çok açıklık sağlamasıdır. İyi usta veya marka imkanınız yoksa sürgülü balkon mekanik sistemi açısından daha garanti olur.(evde çocuk veya yaşlı varsa temperli cam kullanmanız tavsiye edilir.)
  • 01-04-2021, 23:12:06
    #18
    Isı cam sürme,

    https://www.youtube.com/watch?v=SvQ8g3E7Gvw