%20 kayıp var evet
Gece daha çok oluyor acman gerekk ışık yoksa..
Dışarıdan gündüz göremezler içeriyi
Gece hersey görünüyor
Stor perde yapıyorlar gece için
Cam Balkon Yaptırayım Mı?
19
●274
- 01-04-2021, 22:25:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.O kadar çok rüzgar alıyor mu hocam yani zaten kışın oturmak gibi bir niyetim yok. Yazın oturacağım.senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 22:26:23Fırtınanın ortasında olun... usta adamsa don atlet içeride dolaşwm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 22:29:04Düşündüm ama görüşü çok daraltıyor penler ve dışarıdan görüntüsü çok hoşuma gitmiyor hocam...bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 22:36:10Hocam teşekkürler baya yardımcı oldunuz. Acaba katlamalı mı yoksa sürmeli cam balkon mu daha iyidir?residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2021, 22:50:46Soğuk iklimde yaşıyorsanız bir süre sonra fitiller bozuluyor. Tek söyleyeceğim bu
- 01-04-2021, 23:08:04Apartmanınızda ısı yalıtımı varsa bile bu balkon duvarlarını kapsamaktadır. Balkonunuzda bir parapet olacağını varsayarsak ısı cam kullanmanız ısı köprüsü oluşacağından pek bir fayda sağlamayacaktır. Aynı şekilde alt döşemenizde komşunuzun balkonu açıkta kalacaktır. ısı cam yerine iyi bir marka veya usta ile çalıştığınız sürece sürgülü cam ile katlamalı arasındaki fark , katlamalı sistemin size daha çok açıklık sağlamasıdır. İyi usta veya marka imkanınız yoksa sürgülü balkon mekanik sistemi açısından daha garanti olur.(evde çocuk veya yaşlı varsa temperli cam kullanmanız tavsiye edilir.)