wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'dayım rüzgar alan bir cephedeyim. O zaman ne yaptırmalıyım
Fırtınanın ortasında olun... usta adamsa don atlet içeride dolaş