Konu
Cam Balkon Yaptırayım Mı?
01-04-2021, 22:25:07
#10
residense
%20 kayıp var evet
Gece daha çok oluyor acman gerekk ışık yoksa..
Dışarıdan gündüz göremezler içeriyi
Gece hersey görünüyor
Stor perde yapıyorlar gece için