Merhaba,
Cam balkon sahibi olanlar var mı aramızda? Nasıl, memnun musunuz? Çok rüzgar ve yağmur geçiriyor mu?

Bir de cam balkon yaptırırken nelere dikkat etmeliyim? Isıcam, temper cam, ray sistemi, katlanır mı sürmeli mi hangisi daha iyi? Deneyimli arkadaşlardan detaylı yorumlara çok sevinirim