• 30-03-2021, 23:27:42
    #1
    İnternetten pek detaylı bilgi bulamadım genç girişimci desteğine başvuran varsa adımları anlatabilir mi?
    ikametgah adresi önemli mi ?
  • 30-03-2021, 23:28:49
    #2
    şirket açılışından sonra vergi dairesinden dilekçe dolduruyosunuz onlar sgk ya gönderiyor. sgk dan dönüş gelince sgk ya gidip birkaç imza sonrası işlem tamamlanıyor başka birşey yapmadım ben
  • 30-03-2021, 23:30:15
    #3
    Şirketini açtıktan sonra muhasebecine abi benim genç girişimcilik başvurumu yap de. Onaylandıktan sonra sana belge göndericek o belge ile sosyal güvenlik kurumuna git belgeyi teslim et yeterli.
  • 30-03-2021, 23:30:15
    #4
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket açılışından sonra vergi dairesinden dilekçe dolduruyosunuz onlar sgk ya gönderiyor. sgk dan dönüş gelince sgk ya gidip birkaç imza sonrası işlem tamamlanıyor başka birşey yapmadım ben
    aylık 1000 tl destek veriyorlar kaç yıl şirketi kapatmaman gerekiyor
  • 30-03-2021, 23:30:28
    #5
    Kosgbeden Belgeleri Aldinmi ( İleri Girişimci Sertifikası vs. )
  • 30-03-2021, 23:31:30
    #6
    İkametgah adresinizin olması lazım, nerede olduğunun önemi ise yok. Süreç çok basit aslında zaten muhasebecinize iletirseniz isteğinizi kendisi yapacaktır.
    Edit : PM atabilirseniz muhasebe konusunda yardımcı olabilirim
  • 30-03-2021, 23:32:30
    #7
    Çiçekçiyim ben şahsen yararlandım 25 yaşındayım.. 1 sene boyunca yeni açıldığımdan bağkurlu olduğumdan 1 sene devlet bağkurumu karşıladı 850 tl gibi bir üçreti 1 sene ödemedim yani tek yararı bu bildigim
  • 30-03-2021, 23:32:48
    #8
    Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetten pek detaylı bilgi bulamadım genç girişimci desteğine başvuran varsa adımları anlatabilir mi?
    ikametgah adresi önemli mi ?
    Merhaba,

    Aklınıza takılan soruları yazarsanız daha net bilgi aktarabilirim.

    1-) İşlemlerinizi muhasebeciniz var ise o kendisi online bir şekilde başvurularınızı yapıyor.
    2-) Bağkur işlemleriniz için muhasebecinizden aldığınız evrakları bölgenizde ki sgk'a getirip işlem yapıyorsunuz.
    3-) Bağkur onaylarınız geldikten sonra gerisi çorap söküğü gibi geliyor zaten yaşadığınız adresinizin yada ofisinizin çok bir önemi yok home office dahi gösterebilirsiniz.

    İyi forumlar dilerim.