şirket açılışından sonra vergi dairesinden dilekçe dolduruyosunuz onlar sgk ya gönderiyor. sgk dan dönüş gelince sgk ya gidip birkaç imza sonrası işlem tamamlanıyor başka birşey yapmadım ben