şirket açılışından sonra vergi dairesinden dilekçe dolduruyosunuz onlar sgk ya gönderiyor. sgk dan dönüş gelince sgk ya gidip birkaç imza sonrası işlem tamamlanıyor başka birşey yapmadım ben
aylık 1000 tl destek veriyorlar kaç yıl şirketi kapatmaman gerekiyor