Çiçekçiyim ben şahsen yararlandım 25 yaşındayım.. 1 sene boyunca yeni açıldığımdan bağkurlu olduğumdan 1 sene devlet bağkurumu karşıladı 850 tl gibi bir üçreti 1 sene ödemedim yani tek yararı bu bildigim