• 27-03-2021, 01:04:23
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam konuya çok vakıf değilim ama benim arkadaşım 3 sene çalıştığı yerden askerlik için istifa verdi 18bin aldı sizin ki de onunla hemen hemen aynı. Zaman konusunda size sözleşme feshinde tarih vereceklerdir.
  • 27-03-2021, 01:06:19
    #11
    Taksitler halinde ödenmesi teklif edilirse kabul etmeyin. 12 ay'a kadar senetler halinde bölünebilir. Tek seferde ama kısa vadeli ödemeyi kabul etmeniz sizin için bence daha iyi olur.
    • ensygmr
    ensygmr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-03-2021, 01:14:34
    #12
    matiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari tutardan ödediler ise 12 Bin TL filan alırsınız. Size taksit sunma hakkına sahipler. Tabi bunun için sıkıntıları olmaları lazım. Peşin de verebilirler. Süre için net bir fikrim yok.
    3.300 alıyordum hocam, brüt yani sigortada en son yatan fiyat 4.300 görünüyor.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 4 ay sonra noterden ihtar çekince yatırmıştı iş yeri
    Öyle bir şey yaparlarsa sıkıntı benim için, tazminata güvenerek işten ayrılıp yeni bir iş bakacağım.

    Birde iş feshinden sonra işsizlik maaşına başvurabiliyorum sanırım?

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksitler halinde ödenmesi teklif edilirse kabul etmeyin. 12 ay'a kadar senetler halinde bölünebilir. Tek seferde ama kısa vadeli ödemeyi kabul etmeniz sizin için bence daha iyi olur.
    Benim için en iyi ödenme şekli 1 hafta içerisinde hocam vallahi.
  • 27-03-2021, 01:28:17
    #13
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Ne zaman ödeyeceklerine dair hukuki bir bilgim yok fakat şunu biliyorum size ek bir bilgi olsun, çıkarken size taksitle ödeyeceklerine dair imza attırabilirler, çıkarken imzalayacağınız evrakı çok dikkatli okuyun, çünkü kanun, işçi kabul etmedikçe taksitle yatırılamaz der. Maalesef bu açığı bir çok işyeri kullanıyor, böyle bir şey teklif edilebilir yada size telif dahi edilmeden imzaladığınız kağıttaki madde de yazabilir. Size formalite denilirse de mutlaka evrakın sizin için düzenlenmesini o maddenin kaldırılmasını talep edin. Zaten siz imzalamasanız dahi tazminatınızı yatırmak zorundalar, şirket muhasebecilerinin bunu imzalamazsan paranı yatıramayız demelerine asla itibar etmeyin, çünkü öyle bir madde yok iş kanununda
  • 27-03-2021, 01:29:52
    #14
    Ayandon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman ödeyeceklerine dair hukuki bir bilgim yok fakat şunu biliyorum size ek bir bilgi olsun, çıkarken size taksitle ödeyeceklerine dair imza attırabilirler, çıkarken imzalayacağınız evrakı çok dikkatli okuyun, çünkü kanun, işçi kabul etmedikçe taksitle yatırılamaz der. Maalesef bu açığı bir çok işyeri kullanıyor, böyle bir şey teklif edilebilir yada size telif dahi edilmeden imzaladığınız kağıttaki madde de yazabilir. Size formalite denilirse de mutlaka evrakın sizin için düzenlenmesini o maddenin kaldırılmasını talep edin. Zaten siz imzalamasanız dahi tazminatınızı yatırmak zorundalar, şirket muhasebecilerinin bunu imzalamazsan paranı yatıramayız demelerine asla itibar etmeyin, çünkü öyle bir madde yok iş kanununda
    Bu hastane kesin yapar öyle bir çakallık, dikkat edeceğim hocam çok teşekkürler.