İş Feshi / Tazminat
13
●147
- 27-03-2021, 01:04:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam konuya çok vakıf değilim ama benim arkadaşım 3 sene çalıştığı yerden askerlik için istifa verdi 18bin aldı sizin ki de onunla hemen hemen aynı. Zaman konusunda size sözleşme feshinde tarih vereceklerdir.
- 27-03-2021, 01:14:343.300 alıyordum hocam, brüt yani sigortada en son yatan fiyat 4.300 görünüyor.matiyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir şey yaparlarsa sıkıntı benim için, tazminata güvenerek işten ayrılıp yeni bir iş bakacağım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde iş feshinden sonra işsizlik maaşına başvurabiliyorum sanırım?
Benim için en iyi ödenme şekli 1 hafta içerisinde hocam vallahi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-03-2021, 01:28:17Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Ne zaman ödeyeceklerine dair hukuki bir bilgim yok fakat şunu biliyorum size ek bir bilgi olsun, çıkarken size taksitle ödeyeceklerine dair imza attırabilirler, çıkarken imzalayacağınız evrakı çok dikkatli okuyun, çünkü kanun, işçi kabul etmedikçe taksitle yatırılamaz der. Maalesef bu açığı bir çok işyeri kullanıyor, böyle bir şey teklif edilebilir yada size telif dahi edilmeden imzaladığınız kağıttaki madde de yazabilir. Size formalite denilirse de mutlaka evrakın sizin için düzenlenmesini o maddenin kaldırılmasını talep edin. Zaten siz imzalamasanız dahi tazminatınızı yatırmak zorundalar, şirket muhasebecilerinin bunu imzalamazsan paranı yatıramayız demelerine asla itibar etmeyin, çünkü öyle bir madde yok iş kanununda
- 27-03-2021, 01:29:52Bu hastane kesin yapar öyle bir çakallık, dikkat edeceğim hocam çok teşekkürler.Ayandon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle