Ne zaman ödeyeceklerine dair hukuki bir bilgim yok fakat şunu biliyorum size ek bir bilgi olsun, çıkarken size taksitle ödeyeceklerine dair imza attırabilirler, çıkarken imzalayacağınız evrakı çok dikkatli okuyun, çünkü kanun, işçi kabul etmedikçe taksitle yatırılamaz der. Maalesef bu açığı bir çok işyeri kullanıyor, böyle bir şey teklif edilebilir yada size telif dahi edilmeden imzaladığınız kağıttaki madde de yazabilir. Size formalite denilirse de mutlaka evrakın sizin için düzenlenmesini o maddenin kaldırılmasını talep edin. Zaten siz imzalamasanız dahi tazminatınızı yatırmak zorundalar, şirket muhasebecilerinin bunu imzalamazsan paranı yatıramayız demelerine asla itibar etmeyin, çünkü öyle bir madde yok iş kanununda