Asgari tutardan ödediler ise 12 Bin TL filan alırsınız. Size taksit sunma hakkına sahipler. Tabi bunun için sıkıntıları olmaları lazım. Peşin de verebilirler. Süre için net bir fikrim yok.
3.300 alıyordum hocam, brüt yani sigortada en son yatan fiyat 4.300 görünüyor.
ben 4 ay sonra noterden ihtar çekince yatırmıştı iş yeri
Öyle bir şey yaparlarsa sıkıntı benim için, tazminata güvenerek işten ayrılıp yeni bir iş bakacağım.
Birde iş feshinden sonra işsizlik maaşına başvurabiliyorum sanırım?
Taksitler halinde ödenmesi teklif edilirse kabul etmeyin. 12 ay'a kadar senetler halinde bölünebilir. Tek seferde ama kısa vadeli ödemeyi kabul etmeniz sizin için bence daha iyi olur.
Benim için en iyi ödenme şekli 1 hafta içerisinde hocam vallahi.