reflü için yetişkin yastık önerisi
34
●379
- 25-03-2021, 21:37:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.reflü için yetişkin yastık önerisi alabilir miyim ? aşırı derecede reflüm ve gastritim var . üst sınır 14 küsür benim 279 çıktı doktor ıslık çaldı yanımda7/24 yanıyorum geceleri uyuyabilmek mümkün değil en azından birazcık rahat ederim umudu ....
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 25-03-2021, 21:41:34Çaresini buldunuz mu hocam ben de de varOrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2021, 21:44:03geçmiş olmuş bir daha yaşamayasaınız hayatım mahvoldu 11 yıldırOrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

benimkisi kronik ölene dek yaniroomzoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2021, 21:44:08Faydasını gördüğünüz bir şey olduysa paylaşın da deneyelim
Özellikle yağlı şeyler yedikten sonra mahvoluyorum.
- 25-03-2021, 21:44:26Hocam şöyle diyim, konu sahibi değerli hocamın dediği gibi o reflü değerlendirmesi olarak düşük seviyelerdeydi. Bu nedenle doktor aynı activex köpüklü sabun gibi duran 😊 balın vizkositesine yakın bir ilaç verdi. Aksatmadan kullandım büyük ölçüde hafifletti. Geceleri de yatmadan 1 2 saat önce gıda tüketmemeye çalışıyorum. O nedenle son zamanlarda pek nüksetmiyorroomzoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2021, 21:50:26Hocam 10 yıldır yaşıyorum ama çok stres var bende bi türlü yenemiyorum

Ama iyi gelen şeyler;
1-Yaşam ve yrme tarzınızı değiştirin. Akşam 6-7 den sonra bişe yiyip içmeyin. Çay, asitli ve ekşi şeyler zorlar.
2-Mümkün oldugunda abartmadan ama akşam yemekten 1 saat sonra başlayarak su için. Ben çok kötü olduğumda (tıka basa mideye değil tabi) su içiyorum. Akşam yemeği en geç 6da yerim. 19-20 max çay saati. 21 sonrası ise sadece su. Saatte 1 bardak falan. 4-5 bardak yatana kadar içerim.
3-Mideniz japonlar gibi %70 doyunca durun, mideniz ne kadar solu olursa o kadar yemek borunuzu mide asiti yakar. Yemekleriniz sık ama max %70 dolulukla tüketin.
15 gün sonra çok düzene gireceksiniz diye düşünüyorum. Ama stresten uzak durun.
mide koruyucu aldım ama çok yan etkisi var, bi defa mideniz asit üretmeyince bakterilere davetiye.
Doğal çözümler ve dengeli bi yaşam dilerim. - 25-03-2021, 21:50:56https://www.youtube.com/watch?v=F0OXJ-ZCsJ0
Saraçoğlu kürlerini deneyin zararı olmaz bence sonuçları yazarsanız herkes faydalanır başka bir çok video var
Onun 15 kilosunu verdim sebze ağırlıklı beslendim ve bol su içtim. Şuanda daha iyiyim arada yokluyor yine yanıyor,köpürüyor. Doktorum mide kapakçığı ameliyatı olmamı söylemişti ama zayıflayarak biraz daha düzenli beslenerek (yağsız,asitsiz ve baharatsız) iyileşmeyi denemek istedim. Yaklaşık 3 aydır toplasan 5 kez mide koruyucu içmek zorunda kalmışımdır. Günde neredeyse 1 şise gaviscon double action içiyordum 2 mide koruyucusuyla beraber.
