Çaresini buldunuz mu hocam ben de de var
Hocam şöyle diyim, konu sahibi değerli hocamın dediği gibi o reflü değerlendirmesi olarak düşük seviyelerdeydi. Bu nedenle doktor aynı activex köpüklü sabun gibi duran 😊 balın vizkositesine yakın bir ilaç verdi. Aksatmadan kullandım büyük ölçüde hafifletti. Geceleri de yatmadan 1 2 saat önce gıda tüketmemeye çalışıyorum. O nedenle son zamanlarda pek nüksetmiyor