Hocam 10 yıldır yaşıyorum ama çok stres var bende bi türlü yenemiyorum
Ama iyi gelen şeyler;
1-Yaşam ve yrme tarzınızı değiştirin. Akşam 6-7 den sonra bişe yiyip içmeyin. Çay, asitli ve ekşi şeyler zorlar.
2-Mümkün oldugunda abartmadan ama akşam yemekten 1 saat sonra başlayarak su için. Ben çok kötü olduğumda (tıka basa mideye değil tabi) su içiyorum. Akşam yemeği en geç 6’da yerim. 19-20 max çay saati. 21 sonrası ise sadece su. Saatte 1 bardak falan. 4-5 bardak yatana kadar içerim.
3-Mideniz japonlar gibi %70 doyunca durun, mideniz ne kadar solu olursa o kadar yemek borunuzu mide asiti yakar. Yemekleriniz sık ama max %70 dolulukla tüketin.
15 gün sonra çok düzene gireceksiniz diye düşünüyorum. Ama stresten uzak durun.
mide koruyucu aldım ama çok yan etkisi var, bi defa mideniz asit üretmeyince bakterilere davetiye.
Doğal çözümler ve dengeli bi yaşam dilerim.