Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
reflü için yetişkin yastık önerisi alabilir miyim ? aşırı derecede reflüm ve gastritim var . üst sınır 14 küsür benim 279 çıktı doktor ıslık çaldı yanımda7/24 yanıyorum geceleri uyuyabilmek mümkün değil en azından birazcık rahat ederim umudu ....