• 25-03-2021, 07:27:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar aklıma takıldı sormak istedim. Dün gece 11 gibi eve giderken çöpün yanına koyulmuş iki tane kablo makarası gördüm. Boyuyup balkona koyarım, masa olarak kullanırım diye yuvarlaya yuvarlaya birini eve götürdüm.

    Sonra sabah işe giderken baktım diğeri hala çöpün yanında. Netten fiyatına bakayım dedim 210 tl ye satıyorlar. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ben de bunları çöpe atmazlar geri mi bıraksam diye düşünürken kağıt toplayan çocuk geldi herhalde o götürdü diğerini.

    Az ötede inşaat var acaba onlar mı attı? Ama atıl malzemeyi neden çöpe atsınlar değil mi? Bilmiyorum emin olamadım sizin fikrinizi öğrenmek istedim. Malzeme de bu öyle küçük değil genişliği 70 80 cm var.

  • 25-03-2021, 07:30:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dumbell a benziyor
  • 25-03-2021, 07:35:49
    #3
    Hocam, çöp diye koymuşlardır. Bizim şantiyede de günlük 10-15 tane çıkıyordu zamanında. Alıp masa falan yapın.

    Google'dan ''Cable Drum Table'' diye aratın. Çok güzel modeller var, oradan bakıp yapabilirsiniz.
  • 25-03-2021, 07:37:48
    #4
    mela65 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, çöp diye koymuşlardır. Bizim şantiyede de günlük 10-15 tane çıkıyordu zamanında. Alıp masa falan yapın.

    Google'dan ''Cable Drum Table'' diye aratın. Çok güzel modeller var, oradan bakıp yapabilirsiniz.
    Evet küçük olanı aldım diğeri büyüktü. Ben de o amaçla aldım zaten balkonda masa yok yaz mevsiminde güzel durur. Sadece nette 200 liraya satıyorlar neden çöpe atmışlar diye düşündüm.
  • 25-03-2021, 07:41:06
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet küçük olanı aldım diğeri büyüktü. Ben de o amaçla aldım zaten balkonda masa yok yaz mevsiminde güzel durur. Sadece nette 200 liraya satıyorlar neden çöpe atmışlar diye düşündüm.
    Hocam şimdi şantiyelerde işler farklı işliyor. Adamlar milyonluk proje yapıyor, sağlıklı bir atık yönetim / dönüşüm sistemi olmayan şantiyelerde bu tarz durumlar olabiliyor. Bir de bu ürün ağır, ve hacimli. Kimse uğraşmıyor. Geri dönüşüm firmasını çağırıp, al kardeşim bunları deseniz adamlar tahta değerinde alıyor, kilosu kuruş bazlı birşey.
  • 25-03-2021, 07:41:39
    #6
    Çöp bende rastlıyorum
  • 25-03-2021, 07:47:13
    #7
    iyisite.NET
    Şantiyelerden çıkar hocam. Uğraşmak istemeyenler atıyor. Değerlendirmek isteyenler satıyor.
  • 25-03-2021, 08:19:14
    #8
    Hocam nette fiyati 200 lira alabilir ama kullanilmis bit malsemeyi adam ne yapacak? Letgo da vs satilacak bir urun de degil. Ikinci elcilerin gelip alacagi bisi de degil. Ya kırıp odun yapacak evine, ya da atacak. Kablolari ayrica alip buna sarmiyorlar sonucta. Hicbir islerine yaramıyor ki
  • 25-03-2021, 08:26:47
    #9
    Hocam yakın olsaydınız almak isterdim