Merhaba arkadaşlar aklıma takıldı sormak istedim. Dün gece 11 gibi eve giderken çöpün yanına koyulmuş iki tane kablo makarası gördüm. Boyuyup balkona koyarım, masa olarak kullanırım diye yuvarlaya yuvarlaya birini eve götürdüm.

Sonra sabah işe giderken baktım diğeri hala çöpün yanında. Netten fiyatına bakayım dedim 210 tl ye satıyorlar. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ben de bunları çöpe atmazlar geri mi bıraksam diye düşünürken kağıt toplayan çocuk geldi herhalde o götürdü diğerini.

Az ötede inşaat var acaba onlar mı attı? Ama atıl malzemeyi neden çöpe atsınlar değil mi? Bilmiyorum emin olamadım sizin fikrinizi öğrenmek istedim. Malzeme de bu öyle küçük değil genişliği 70 80 cm var.