Hocam, çöp diye koymuşlardır. Bizim şantiyede de günlük 10-15 tane çıkıyordu zamanında. Alıp masa falan yapın.
Google'dan ''Cable Drum Table'' diye aratın. Çok güzel modeller var, oradan bakıp yapabilirsiniz.
Evet küçük olanı aldım diğeri büyüktü. Ben de o amaçla aldım zaten balkonda masa yok yaz mevsiminde güzel durur. Sadece nette 200 liraya satıyorlar neden çöpe atmışlar diye düşündüm.