Evet küçük olanı aldım diğeri büyüktü. Ben de o amaçla aldım zaten balkonda masa yok yaz mevsiminde güzel durur. Sadece nette 200 liraya satıyorlar neden çöpe atmışlar diye düşündüm.
Hocam şimdi şantiyelerde işler farklı işliyor. Adamlar milyonluk proje yapıyor, sağlıklı bir atık yönetim / dönüşüm sistemi olmayan şantiyelerde bu tarz durumlar olabiliyor. Bir de bu ürün ağır, ve hacimli. Kimse uğraşmıyor. Geri dönüşüm firmasını çağırıp, al kardeşim bunları deseniz adamlar tahta değerinde alıyor, kilosu kuruş bazlı birşey.