Merhabalar .Hali hazırda dsmart internetini kullanıyorum.Türk telekom altyapısını kullanıyorlar.Bu ara net sorunları fazlalaştı o yüzden internet firmasını değiştirebilirim.Sizler hangi firmayı önerirsiniz ?
Teşekkürler.
Hangi İnternet Aboneliğini Önerirsiniz ?
21
●200
- 22-03-2021, 19:29:44
- 22-03-2021, 19:30:24Ben Türknet kullanıyorum memnunum, iki farklı pakette hız testi ekran görüntüleri:
https://www.r10.net/1077797712-post1.html - 22-03-2021, 19:30:58Kablonet'e geçtim. Çok memnunum.
Ttnet yıllarca bana 16'lık paketi 12 vererek kulladım. Çok kötüydü.
Şimdi aynı paraya kablonette 100 mbps hız alıyorum.
Altyapı var mı yok mu önemli tabi buradan bakabilirsiniz. https://www.fiberkablonet.com/intern...yapi-sorgulama - 22-03-2021, 19:31:07Kablonet öneririm hocam. Hem internet hem televizyon için gayet ucuz paketleri. Tek eksi yönü saat 19.00 ile 24.00 arasında hızı 1/4 oranına düşürüyorlar.
- 22-03-2021, 19:31:16Bu konudaki en iyi öneriyi çevrenizde yaşayan insanlar, komşularınız, eş, dost, akrabalarınız verebilir diye düşünüyorum. Firmaların kalitesi lokasyondan lokasyona farklılık gösterebiliyor. Örneğin benim bulunduğum yerde Türk telekom çok iyi, ancak farklı yerlerde memnun kalmayan kişi sayısı çok fazla.
- 22-03-2021, 19:32:02Alt yapınız ne kadar hız destekliyor ?abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2021, 19:32:07Kendim Vodafone Net kullanıcısıyım ve çok memnunum. Taahhüt çok büyük bir sıkıntı her zaman, bu nedenle ben de Türknet öneriyorum.Abdullah07 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 22-03-2021, 19:32:14Türktelekomun bana yaşattıklarından sonra bir daha hiçkimsenin böyle bişeyi yaşamasını istemem, Türknet iyi diyorlar deneme fırsatım olmadı ama deneyebilirsiniz..
https://www.r10.net/off-topic/271849...rezilligi.html