Merhabalar .Hali hazırda dsmart internetini kullanıyorum.Türk telekom altyapısını kullanıyorlar.Bu ara net sorunları fazlalaştı o yüzden internet firmasını değiştirebilirim.Sizler hangi firmayı önerirsiniz ?
Teşekkürler.