Kablonet'e geçtim. Çok memnunum.

Ttnet yıllarca bana 16'lık paketi 12 vererek kulladım. Çok kötüydü.
Şimdi aynı paraya kablonette 100 mbps hız alıyorum.
Altyapı var mı yok mu önemli tabi buradan bakabilirsiniz. https://www.fiberkablonet.com/intern...yapi-sorgulama