Türktelekomun bana yaşattıklarından sonra bir daha hiçkimsenin böyle bişeyi yaşamasını istemem, Türknet iyi diyorlar deneme fırsatım olmadı ama deneyebilirsiniz..

https://www.r10.net/off-topic/271849...rezilligi.html