Kullanan kişiler varsa yorum bırakırsa sevinirim
6
●45
Kullanan kişiler varsa yorum bırakırsa sevinirim
, birde son olarak wifi problemi gibi şikayetleri olanlar varmış siz yaşadınızmı böyle birşey hocam?
daha ne olsun.
, fiyatıda uygunmuş almaya yakın siparişini veririm telefon gelmeye yakın elimde olur kücük dikkat edilmesi gereken noktaları bile söylemişsiniz daha nolsun hakkınız ödenmez.