• 22-03-2021, 14:17:47
    #1
    Telefonu alıcam fakat aklımı kücük bir soru kurcaladı dokunmatik tuşu fiziksel bu telefonun güç tuşu aynı anda parmak izi olarak kullanılıyor , fakat şöyle bir sorun var kılıf takınca güç tuşu kapanıcak parmak izi nasıl çalışıcak ? Kullanan kişiler varsa yorum bırakırsa sevinirim
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      estağfirullah hocam ne demek.
      2 aydır kullanıyorum neredeyse. herhangi bir problem yaşamadım.
      genel olarak yorumlıyayım.

      fiyat performans cihazı kendisi
      bataryası 7000 mah 2.5 gün gidiyor yoğun kullanıma bağlı 2 güne kadar düşebiliyor.
      powerbank misali başka cihaz takarsanız kablo ile direk onu şarj edebiliyorsunuz.
      kamerası müthiş zaten.
      128 gb hafıza var, 64 de hafıza kartı taktım.
      8 gb ram var.
      çift hatlı hemde. daha ne olsun.
  • 22-03-2021, 14:19:17
    #2
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Selamlar,
    Kılıf kullanıyorum. Güç tuşu bölgesi kılıfta yer yapılmış. parmak basılabiliyor.
  • 22-03-2021, 14:20:49
    #3
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Kılıf kullanıyorum. Güç tuşu bölgesi kılıfta yer yapılmış. parmak basılabiliyor.
    Çok teşekkür ederim hocam içime su serptiniz modelden vazgeçirirdi, beni sorun olsaydı , birde son olarak wifi problemi gibi şikayetleri olanlar varmış siz yaşadınızmı böyle birşey hocam?
  • 22-03-2021, 14:24:19
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    estağfirullah hocam ne demek.
    2 aydır kullanıyorum neredeyse. herhangi bir problem yaşamadım.
    genel olarak yorumlıyayım.

    fiyat performans cihazı kendisi
    bataryası 7000 mah 2.5 gün gidiyor yoğun kullanıma bağlı 2 güne kadar düşebiliyor.
    powerbank misali başka cihaz takarsanız kablo ile direk onu şarj edebiliyorsunuz.
    kamerası müthiş zaten.
    128 gb hafıza var, 64 de hafıza kartı taktım.
    8 gb ram var.
    çift hatlı hemde. daha ne olsun.
  • 22-03-2021, 14:29:38
    #5
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Kılıf kullanıyorum. Güç tuşu bölgesi kılıfta yer yapılmış. parmak basılabiliyor.
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    estağfirullah hocam ne demek.
    2 aydır kullanıyorum neredeyse. herhangi bir problem yaşamadım.
    genel olarak yorumlıyayım.

    fiyat performans cihazı kendisi
    bataryası 7000 mah 2.5 gün gidiyor yoğun kullanıma bağlı 2 güne kadar düşebiliyor.
    powerbank misali başka cihaz takarsanız kablo ile direk onu şarj edebiliyorsunuz.
    kamerası müthiş zaten.
    128 gb hafıza var, 64 de hafıza kartı taktım.
    8 gb ram var.
    çift hatlı hemde. daha ne olsun.
    Çok teşekkür ederim hocam değerli cevabınız için bataryası muazzam evet bende o yönlü alıyorum , çift hatta çok önemli bir artı kesinlikle fiyatına göre baya uygun malum kur çok hareketli bu sıralar en kısa sürede alıcam bende inşallah, güle güle kullanın hocam sizde
  • 22-03-2021, 14:31:25
    #6
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    berrkeem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam değerli cevabınız için bataryası muazzam evet bende o yönlü alıyorum , çift hatta çok önemli bir artı kesinlikle fiyatına göre baya uygun malum kur çok hareketli bu sıralar en kısa sürede alıcam bende inşallah, güle güle kullanın hocam sizde
    Teşekkür ederim hocam ne demek.

    https://tr.aliexpress.com/item/10050...356f4c4drKzs4P
    şu kılıfı ve
    https://tr.aliexpress.com/item/40009...356f4c4drKzs4P
    şu ekran filmini kullanıyorum.
    arka kamera lensi kullanmayın fotoğraflar bulanık çıkar
    15 günde gelir ve 17₺ vergi ödersiniz ek olarak.

    hayırlı olsun şimdiden.
  • 22-03-2021, 14:52:20
    #7
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam ne demek.

    https://tr.aliexpress.com/item/10050...356f4c4drKzs4P
    şu kılıfı ve
    https://tr.aliexpress.com/item/40009...356f4c4drKzs4P
    şu ekran filmini kullanıyorum.
    arka kamera lensi kullanmayın fotoğraflar bulanık çıkar
    15 günde gelir ve 17₺ vergi ödersiniz ek olarak.

    hayırlı olsun şimdiden.
    Çok çok sağolun hocam , fiyatıda uygunmuş almaya yakın siparişini veririm telefon gelmeye yakın elimde olur kücük dikkat edilmesi gereken noktaları bile söylemişsiniz daha nolsun hakkınız ödenmez.