Selamlar,
Kılıf kullanıyorum. Güç tuşu bölgesi kılıfta yer yapılmış. parmak basılabiliyor.
Çok teşekkür ederim hocam içime su serptiniz modelden vazgeçirirdi, beni sorun olsaydı

, birde son olarak wifi problemi gibi şikayetleri olanlar varmış siz yaşadınızmı böyle birşey hocam?