BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
Kılıf kullanıyorum. Güç tuşu bölgesi kılıfta yer yapılmış. parmak basılabiliyor.
BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
estağfirullah hocam ne demek.
2 aydır kullanıyorum neredeyse. herhangi bir problem yaşamadım.
genel olarak yorumlıyayım.

fiyat performans cihazı kendisi
bataryası 7000 mah 2.5 gün gidiyor yoğun kullanıma bağlı 2 güne kadar düşebiliyor.
powerbank misali başka cihaz takarsanız kablo ile direk onu şarj edebiliyorsunuz.
kamerası müthiş zaten.
128 gb hafıza var, 64 de hafıza kartı taktım.
8 gb ram var.
çift hatlı hemde. daha ne olsun.
Çok teşekkür ederim hocam değerli cevabınız için bataryası muazzam evet bende o yönlü alıyorum , çift hatta çok önemli bir artı kesinlikle fiyatına göre baya uygun malum kur çok hareketli bu sıralar en kısa sürede alıcam bende inşallah, güle güle kullanın hocam sizde