Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
estağfirullah hocam ne demek.
2 aydır kullanıyorum neredeyse. herhangi bir problem yaşamadım.
genel olarak yorumlıyayım.
fiyat performans cihazı kendisi
bataryası 7000 mah 2.5 gün gidiyor yoğun kullanıma bağlı 2 güne kadar düşebiliyor.
powerbank misali başka cihaz takarsanız kablo ile direk onu şarj edebiliyorsunuz.
kamerası müthiş zaten.
128 gb hafıza var, 64 de hafıza kartı taktım.
8 gb ram var.
çift hatlı hemde.

daha ne olsun.