• 16-03-2021, 06:00:27
    #1
    Arkadaşlar 2-3 ay kaldı yaza alt karındaki yağlar gitmiyor sabah cardiosu eklesem erir mi ? hiit cardio yapacağım. akşam fitness yapıyorum.
  • 16-03-2021, 06:12:07
    #2
    Belki ilham alırım diye bakiyim dedim..

    Geçen hafta pazartesi spora basladim 1 hafta da 2 gün gittim
  • 16-03-2021, 06:18:48
    #3
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki ilham alırım diye bakiyim dedim..

    Geçen hafta pazartesi spora basladim 1 hafta da 2 gün gittim
    spor salonunda öyle hocam boşuna 1 aylık üyelik 250 tl 6 aylık 400 tl değil bir giden bir daha gitmiyor zaten benim yaptığım hareketler farklı biraz evde yapıyorum
  • 16-03-2021, 06:19:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam alt karını arttırın HIIT ekleyin son 10 dakikaya 2 ayda baya bir erir
  • 16-03-2021, 06:20:38
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spor salonunda öyle hocam boşuna 1 aylık üyelik 250 tl 6 aylık 400 tl değil bir giden bir daha gitmiyor zaten benim yaptığım hareketler farklı biraz evde yapıyorum
    Bende gidip yarın ben gelemicem vakit bulamıyorum diyeceğim. Vakit bulamamaktan kastım sabah uyuyor aksam uyanıyorum hem yasım daha genc + kilo falan da almam lazım zaten bende evde yapmayı dusunuyorum 1-2 bisey alıp.
  • 16-03-2021, 06:28:36
    #6
    Omerfd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alt karını arttırın HIIT ekleyin son 10 dakikaya 2 ayda baya bir erir
    hocam sabah kardiyosuna 30dk koşu 30dk bisiklet 30dk uzay yürüyüşü toplam 1.5 saat hiit cardio yapayım diyorum akşamda fitness yapsam sonuca ulaşır mıyım ?
  • 16-03-2021, 06:31:30
    #7
    Ben de evde hiç spor yapamıyorum,spor salonunda yanında bir arkadaşınla birbirini gazlayarak yapılan spor candır😂
  • 16-03-2021, 06:32:49
    #8
    Merhaba, kimse size buradan şunu yap bunu yap diyemez. Programlar kişiye özel oluyor, bir diyetisyene başvursanız daha iyi bir sonuç alırsınız.
  • 16-03-2021, 06:33:34
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen dondurun yada veriyorlarsa paranızı geri alın benimde 2 sene önce dondurduğum üyeliğim vardı onu açtıracağım eğer cardioya başlarsam tabi fitness evde yapacağım
    Ya benim bir de gitmeme sebebim tek başına insan aşırı sıkılıyor büyük bir salon olsa neyse hem salon buyuk degil hem kimse yok keyif almadıktan sonra nasıl vücut yapabilirdim..