Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen dondurun yada veriyorlarsa paranızı geri alın benimde 2 sene önce dondurduğum üyeliğim vardı onu açtıracağım eğer cardioya başlarsam tabi fitness evde yapacağım
Ya benim bir de gitmeme sebebim tek başına insan aşırı sıkılıyor büyük bir salon olsa neyse hem salon buyuk degil hem kimse yok keyif almadıktan sonra nasıl vücut yapabilirdim..