Merhaba
Az önce bir konuya denk gelince aklıma geldi.
İlgili konu :https://www.r10.net/showthread.php?t=...post1079645526
Forumda illegal, ***** veya forum kurallarına uymayan örnekteki gibi bir programın konusunu açıyorlar ve her ne kadar biz konuyu reportlasakta konu modlar tarafından incelenip konu kaldırılasaya kadar satın almak isteyen kişi iletişime geçip alıyor.
Diyelim ki bir ***** program satış konusu açıldı. O konuya örnek vermek gerekirse bir buton olsa ve 10 adet. R10 üyesi tarafından o butona tıklanılsa, bu butona tıklama sayısı 10u geçtiyse konu geçici olarak kapatılsa mantıklı olmaz mı?
Foruma şöyle bir özellik gelse nasıl olur?
10
●204
- 15-03-2021, 13:42:31Jimmy hocama katılıyorum. Çok suistimal edilebilir bi durum.JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2021, 13:42:55Kötüye kullanımda uzaklaştırma cezası alınırsa birşey olmaz hocamJimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2021, 13:43:55Report u etiketlemelik ne gibi bir durum vardı anlam veremedim?Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
