• 15-03-2021, 13:40:34
    #1
    Merhaba

    Az önce bir konuya denk gelince aklıma geldi.
    İlgili konu :https://www.r10.net/showthread.php?t=...post1079645526

    Forumda illegal, ***** veya forum kurallarına uymayan örnekteki gibi bir programın konusunu açıyorlar ve her ne kadar biz konuyu reportlasakta konu modlar tarafından incelenip konu kaldırılasaya kadar satın almak isteyen kişi iletişime geçip alıyor.


    Diyelim ki bir ***** program satış konusu açıldı. O konuya örnek vermek gerekirse bir buton olsa ve 10 adet. R10 üyesi tarafından o butona tıklanılsa, bu butona tıklama sayısı 10u geçtiyse konu geçici olarak kapatılsa mantıklı olmaz mı?
  • 15-03-2021, 13:41:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mantıklı fikir , ama suistimal çok olur arkadaş grubu istediği konuları kilitletir
  • 15-03-2021, 13:42:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kabul edilemez bir şey süresiz ban.! @Report;
  • 15-03-2021, 13:42:31
    #4
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı fikir , ama suistimal çok olur arkadaş grubu istediği konuları kilitletir
    Jimmy hocama katılıyorum. Çok suistimal edilebilir bi durum.
  • 15-03-2021, 13:42:55
    #5
    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı fikir , ama suistimal çok olur arkadaş grubu istediği konuları kilitletir
    Kötüye kullanımda uzaklaştırma cezası alınırsa birşey olmaz hocam
  • 15-03-2021, 13:43:53
    #6
    Böyle bir özellik yönetici arkadaşlara daha fazla yük bindirmekten başka bir işe yaramaz diye düşünüyorum.
  • 15-03-2021, 13:43:54
    #7
    Kapatılma değilde mod görene kadar konu normal üyelere gözükmese mantıklı olur. Mod gördükten sonra konuyu onaylar veya siler. Bence mantıklı
  • 15-03-2021, 13:43:55
    #8
    Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kabul edilemez bir şey süresiz ban.! @Report;
    Report u etiketlemelik ne gibi bir durum vardı anlam veremedim?
  • 15-03-2021, 13:44:11
    #9

    İlgili kategori https://www.r10.net/forumda/