Çok mantıklı.
Suistimal edenlere de ceza verirsin olur biter.
Foruma şöyle bir özellik gelse nasıl olur?
10
●204
- 15-03-2021, 13:50:56Üyeliği durdurulduAramızda bir çok kişi adwords üzerinden reklam veriyor. rakip biri satın alırsa maddi olarak zarar verebilir. O yüzden forumda böyle bir programın satılması kimse için iyi olmaz açıkçası..digiterya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/google-adwords-a...post1079645526
NOT: ben yanlış konuya yazmışım, hatlar karışmış.