Report u etiketlemelik ne gibi bir durum vardı anlam veremedim?
Aramızda bir çok kişi adwords üzerinden reklam veriyor. rakip biri satın alırsa maddi olarak zarar verebilir. O yüzden forumda böyle bir programın satılması kimse için iyi olmaz açıkçası..
https://www.r10.net/google-adwords-a...post1079645526
NOT: ben yanlış konuya yazmışım, hatlar karışmış.