Merhaba

Az önce bir konuya denk gelince aklıma geldi.
İlgili konu :https://www.r10.net/showthread.php?t=...post1079645526

Forumda illegal, ***** veya forum kurallarına uymayan örnekteki gibi bir programın konusunu açıyorlar ve her ne kadar biz konuyu reportlasakta konu modlar tarafından incelenip konu kaldırılasaya kadar satın almak isteyen kişi iletişime geçip alıyor.


Diyelim ki bir ***** program satış konusu açıldı. O konuya örnek vermek gerekirse bir buton olsa ve 10 adet. R10 üyesi tarafından o butona tıklanılsa, bu butona tıklama sayısı 10u geçtiyse konu geçici olarak kapatılsa mantıklı olmaz mı?