Konu
Foruma şöyle bir özellik gelse nasıl olur?
15-03-2021, 13:43:53
#6
Databir
Böyle bir özellik yönetici arkadaşlara daha fazla yük bindirmekten başka bir işe yaramaz diye düşünüyorum.