R10 Neden Kıbrısta?
16
●1.045
- Kabul Edilen Cevap
- 5 Beğeni
-
- 14-03-2021, 13:52:16Üyeliği durdurulduVergi vs. gibi konularda daha avantajlı, birçok nedeni var. Bir sürü firma Kıbrıs'ta kurulup Türkiye'de hizmet veriyorArgonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2021, 13:52:30Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Net bilgi vereyim size. KKTC Serbest Liman Bölgesi şirketi açtığınızda yeni kanuna göre Türkiye'de 20 milyon TL üzeri ciro yapmıyorsanız, Türkiye'ye hizmet verdiğiniz için vergi ödemek zorunda değilsiniz. Devlet bi ara dediğiniz gibi Hosting firmalarından dolayı Yurtdışında şirket açıp Türkiye'de hizmet veren şirketlere vergi zorunluluğu getirmişti sonra bu limiti 2020 ilk çeyreğinde yükselterek sadece büyük yurtdışı firmalarını kapsama almış oldu. Örneğin Godaddy, Google vb.
devamı https://www.r10.net/1077788167-post33.html - 14-03-2021, 13:52:30En mantıklısını yapmışlar. İmkanım olsa kıbrıs olarak açardım şirketi.
- 14-03-2021, 13:54:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tehlikeli sorular soruyorsunArgonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra siteye giriş problemi yaşarsın
Sonra siteye giriş problemi yaşarsın