• 14-03-2021, 13:50:57
    #1
    Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 5 Beğeni
      Net bilgi vereyim size. KKTC Serbest Liman Bölgesi şirketi açtığınızda yeni kanuna göre Türkiye'de 20 milyon TL üzeri ciro yapmıyorsanız, Türkiye'ye hizmet verdiğiniz için vergi ödemek zorunda değilsiniz. Devlet bi ara dediğiniz gibi Hosting firmalarından dolayı Yurtdışında şirket açıp Türkiye'de hizmet veren şirketlere vergi zorunluluğu getirmişti sonra bu limiti 2020 ilk çeyreğinde yükselterek sadece büyük yurtdışı firmalarını kapsama almış oldu. Örneğin Godaddy, Google vb.

      devamı https://www.r10.net/1077788167-post33.html
  • 14-03-2021, 13:51:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Nerde Yazıyor
  • 14-03-2021, 13:52:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Vergi
  • 14-03-2021, 13:52:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?
    Vergi vs. gibi konularda daha avantajlı, birçok nedeni var. Bir sürü firma Kıbrıs'ta kurulup Türkiye'de hizmet veriyor
  • 14-03-2021, 13:52:30
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Net bilgi vereyim size. KKTC Serbest Liman Bölgesi şirketi açtığınızda yeni kanuna göre Türkiye'de 20 milyon TL üzeri ciro yapmıyorsanız, Türkiye'ye hizmet verdiğiniz için vergi ödemek zorunda değilsiniz. Devlet bi ara dediğiniz gibi Hosting firmalarından dolayı Yurtdışında şirket açıp Türkiye'de hizmet veren şirketlere vergi zorunluluğu getirmişti sonra bu limiti 2020 ilk çeyreğinde yükselterek sadece büyük yurtdışı firmalarını kapsama almış oldu. Örneğin Godaddy, Google vb.

    devamı https://www.r10.net/1077788167-post33.html
  • 14-03-2021, 13:52:30
    #6
    En mantıklısını yapmışlar. İmkanım olsa kıbrıs olarak açardım şirketi.
  • 14-03-2021, 13:54:33
    #8
    Vergiyi düşük ödemek içindir başka açıklaması olduğunu zannetmiyorum
  • 14-03-2021, 13:54:53
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?
    Tehlikeli sorular soruyorsun Sonra siteye giriş problemi yaşarsın