Konu
R10 Neden Kıbrısta?
14-03-2021, 13:50:57
#1
Argonaut
Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?