Konu
R10 Neden Kıbrısta?
14-03-2021, 13:54:53
#9
Backlog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Argonaut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?
Tehlikeli sorular soruyorsun
Sonra siteye giriş problemi yaşarsın