Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?
Tehlikeli sorular soruyorsun Sonra siteye giriş problemi yaşarsın