Konu
R10 Neden Kıbrısta?
14-03-2021, 13:52:16
#4
Armonya
Üyeliği durduruldu
Argonaut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?
Vergi vs. gibi konularda daha avantajlı, birçok nedeni var. Bir sürü firma Kıbrıs'ta kurulup Türkiye'de hizmet veriyor