Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkıntıdan forumu kurcalıyordum bir de baktım ki R10 Kıbrıs'ta kuruluymuş. Tamam da neden ?
Vergi vs. gibi konularda daha avantajlı, birçok nedeni var. Bir sürü firma Kıbrıs'ta kurulup Türkiye'de hizmet veriyor