• 13-03-2021, 16:21:50
    #10
    ayoft.com
    Aşı olmak diye okudum. O kadar uzağım.
  • 13-03-2021, 16:29:13
    #11
    26 yaşına kadar 3-4 kişiye aynı anda aşık olmuştum.
    o zamanlar sınıf arkadaşıma, sokakta gördüğüm bir hanım efendiye, ya da ne bileyim yakın arkadaşlarıma. bu arkadaşlıklar ne yazık ki duygusal eksiklerden ötürü yerini aşk&sevgiye bırakıyor.
    bir insan duygusal olarak eksik ise, o boşluğu doldurmak ister.
    zaman geçtikçe kitaplar okuyarak o boşluğu bir nebze de kapattım, bir zaman sonrasında o boşluğu kitap okuyarak doldurdum.

    daha sonra evlendik vs
  • 13-03-2021, 16:34:15
    #12
    Aşk süreklilik isteyen hayatını iyi yönde yada kötü yönde etkileyebilecek bir etken kime olacağına göre değişkenlik gösterebilir ve birden fazla kez aşık olunabilir.
  • 13-03-2021, 16:37:21
    #13
    Aşık olup aşırı bağlanmak bana göre değil açıkçası. Senelerce beklemek falan. Bir süre sonra mantıklı hareket etmemi engelliyor. İhtiyaç konusuna gelirsek bence yeterli ölçüdeyse hayata renk katar denilebilir. Bence asıl ihtiyaç duyulan şey sevmek ve sevilmektir. Kız arkadaşımla geçirdiğimiz vakitten keyif alıyorsak, beraber gülüp eğlenebiliyorsak bence bu yeterlidir.
  • 13-03-2021, 16:40:17
    #14
    Elinde olmadan kendiliginden gelisir zaten.Platonik te olsa Engel olamazsin.
  • 13-03-2021, 16:50:59
    #15
    Aşık olmak gecici his. evlendikten sonra görün siz o aşık olan kadını
  • 13-03-2021, 17:08:24
    #16




  • 13-03-2021, 17:44:41
    #17
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    biraz bağlanmanızda sorun var galiba hocam
  • 13-03-2021, 17:45:48
    #18
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz bağlanmanızda sorun var galiba hocam
    Evet ping alamıyorum