Aşık olup aşırı bağlanmak bana göre değil açıkçası. Senelerce beklemek falan. Bir süre sonra mantıklı hareket etmemi engelliyor. İhtiyaç konusuna gelirsek bence yeterli ölçüdeyse hayata renk katar denilebilir. Bence asıl ihtiyaç duyulan şey sevmek ve sevilmektir. Kız arkadaşımla geçirdiğimiz vakitten keyif alıyorsak, beraber gülüp eğlenebiliyorsak bence bu yeterlidir.