Aşık Olmak İhtiyaç Mıdır?
18
●308
- 13-03-2021, 16:16:091 kere olmuştum sonra bana göre olmadığını anladım
enescalban ve bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 13-03-2021, 16:20:29Hayatımda bir kez aşık oldum. Aşk benim için bir kişi uğruna hayatını vermekti.
Bunun için tam 1 yıl boyunca onu bekledim.
Bir kızın yanından geçerken nefeslerimi tuttum.
Sonuç ne mi?
Söylediği her şey yalanmış meğer ben hiç tanımadığım birisine aşık olmuşum. Arkadaşımla nişanlandılar, mutlulukları eksik olmasın.
Hala canım yanar ama sayesinde güzel bir tecrübe edindim.
Aşk bana göre bir ihtiyaçtır. Dünya'daki cenneti bulmak gibidir ama her şeyin bir bedeli olduğu gibi bunun bedeli de o kişiyi kaybedip cehennemi yaşamaktır.
