• 13-03-2021, 16:15:36
    #1
    İlginç bir soru bugüne kadar hiç aşık olmayanınız varmı? Birden çok kere aşık oldunuz mu? Aşık olmak ihtiyaç mıdır? Yoksa aşık olmamak mı bir ihtiyaçtır?
  • 13-03-2021, 16:16:09
    #2
    1 kere olmuştum sonra bana göre olmadığını anladım
    • Cuneydinho
    • enescalban
    enescalban ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2021, 16:17:01
    #3
  • 13-03-2021, 16:18:06
    #4
    İşime aşık olmayı tercih ediyorum 👌🏻
  • 13-03-2021, 16:18:09
    #5
    Aşk farklı bir kavram,tuhaf birşey yaşadığımız şeyleri aşk diye tanımlayabilir mıyız bilmiyorum ama aramak yerine yaşamak daha önemli diye düşünüyorum. Kesinlikle sevginin bir ihtiyaç olduğunu da eklemeliyim. Aşk da sevginin en saf halidir.
  • 13-03-2021, 16:18:29
    #6
    Profil Ziyareti 2.890
    bu burada kalsın.
  • 13-03-2021, 16:20:29
    #7
    Hayatımda bir kez aşık oldum. Aşk benim için bir kişi uğruna hayatını vermekti.
    Bunun için tam 1 yıl boyunca onu bekledim.
    Bir kızın yanından geçerken nefeslerimi tuttum.
    Sonuç ne mi?
    Söylediği her şey yalanmış meğer ben hiç tanımadığım birisine aşık olmuşum. Arkadaşımla nişanlandılar, mutlulukları eksik olmasın.
    Hala canım yanar ama sayesinde güzel bir tecrübe edindim.
    Aşk bana göre bir ihtiyaçtır. Dünya'daki cenneti bulmak gibidir ama her şeyin bir bedeli olduğu gibi bunun bedeli de o kişiyi kaybedip cehennemi yaşamaktır.
    • buddy
    • muraatydn
    buddy ve muraatydn bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2021, 16:20:34
    #8
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil Ziyareti 2.890
    bu burada kalsın.
    Bitcoini geçer diye düşünüyorum
    • anlkkr55
    • gusion
    • muraatydn
    anlkkr55, muraatydn ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2021, 16:20:39
    #9
    Aşk doğarken tek kullanımlık verilen bir şey bana göre,
    Erken tükettik.
    • buddy
    • Chipville
    buddy ve Chipville bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.