Aşık Olmak İhtiyaç Mıdır? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aşık Olmak İhtiyaç Mıdır?
18
●
308
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aşık Olmak İhtiyaç Mıdır?
1
2
3
13-03-2021, 21:44:36
#19
muraatydn
dün yaşandı paylaşmak ne kadar doğru bilmiyorum ama senle ciddi düşünüyorum diyen kız bana şimdi bunu yapıyor
1 yıl çöp nokta. onunla olduğum 1 yıl boyunca hep pozitiftim bana enerji katıyordu şimdi ise üzdü.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler