• 13-03-2021, 00:58:31
    #1
    Selamlar iyi geceler herkese bu aralar çok sık yaşamaya başladım..

    Gunde 1-2 kere elime telefonu alıyorum sureklı komidinin üstünde duruyor. WhatsAppı web üzerinden kullanıyorum.

    Son günlerde sürekli internete bağlı değil hatası veriyor whatsapp telefonu elime alıp whatsappa giris yapmam gerekiyor.

    Bu problemi yaşayan var mı acaba? Bunun için ne yapılabilir iphone kullanıyorum
  • 13-03-2021, 00:59:49
    #2
    Pil tasarrufu (düşük güç modu) açıksa kapatın, biraz faydası olacaktır. O problemi çoğu kişi yaşıyor. WhatsApp o probleme uzun zamandır çözüm bulamadı. Problem aslında WhatsApp'tan kaynaklanıyor daha çok, telefondan değil. WhatApp Telegram gibi birçok cihazda native bir şekilde kullanıma geçmeli artık...
  • 13-03-2021, 01:01:27
    #3
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pil tasarrufu (düşük güç modu) açıksa kapatın
    Ve arka planda uygulama yenilemeden Whatsapp tikini açarsanız sorununuz tamamen hallolur
  • 13-03-2021, 01:01:40
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pil tasarrufu (düşük güç modu) açıksa kapatın, biraz faydası olacaktır. O problemi çoğu kişi yaşıyor. WhatsApp o probleme uzun zamandır çözüm bulamadı. Problem aslında WhatsApptan kaynaklanıyor daha çok, telefondan değil.
    hiç kullanmıyorum onu cunku pil bitmiyor hiç wifi ayarlarında da otomatik baglanma vs acık ama ona ragmen yarım saatte bir bağlı değil hatası almaya basladım
  • 13-03-2021, 01:08:20
    #5
    Mobil veri kullanmak bu sorunu %90 çözüyor hocam
  • 13-03-2021, 01:09:18
    #6
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil veri kullanmak bu sorunu %90 çözüyor hocam
    Evde telefon cekmiyor