Selamlar iyi geceler herkese bu aralar çok sık yaşamaya başladım..

Gunde 1-2 kere elime telefonu alıyorum sureklı komidinin üstünde duruyor. WhatsAppı web üzerinden kullanıyorum.

Son günlerde sürekli internete bağlı değil hatası veriyor whatsapp telefonu elime alıp whatsappa giris yapmam gerekiyor.

Bu problemi yaşayan var mı acaba? Bunun için ne yapılabilir iphone kullanıyorum